Nieuwe optredens na Corona
We zijn weer aan het optreden.
In maart in Duiven voor de gemeentelijke vrijwilligersprijs, en ook op een congres over de inclusieve samenleving : “Gelijk is Gelijk”.
Kan een afbeelding zijn van 3 mensen en staande mensen
(9 april 2022)
OMT: Onderwijs Management Team

Het KBA Nijmegen is een bureau dat onderzoek doet naar kwaliteit van beroepsonderwijs. Een soort OMT van het onderwijs: Onderwijs Management Team. Dit bureau had een directeur die met pensioen ging. Medewerkers en relaties wilden hem allemaal feliciteren dat ie wegging. Dus een miniconferentie en een borrel. En wij onderzochten het onderzoeksbureau, als Bureau Partner & Partners.

(19 oktober 2021)
Wageningen Lied

De Gemeente Wageningen zoekt verbinding en saamhorigheid. Door corona was die een beetje weg. Op het gemeentehuis en ook in de stad. Dus zocht de gemeente naar een lied dat verbindt, zoals het Wilhelmus in vroeger tijd. En het was aan ons om zo’n Wageningen Lied te maken.

(23 september 2021)
Circulus Berkel

Circulus Berkel klinkt artistiek, maar het is een afvalverwerkingsbedrijf in Oost Nederland. En ze hadden zondag 12 september een open dag vanwege een traject van verduurzaming en inclusie. Mooi. Maar natuurlijk niet zonder de Gemeentereiniging.

(21 september 2021)
We mogen weer!

Jippie. De eerste post-corona optredens zijn weer geboekt. We mogen weer! Afscheid van een burgemeester, een duurzaamheidstraject van een regionale afvaldienst, dat soort dingen.

(1 juli 2021)